Reparatie-en klachtenonderhoud voor Wonen Wateringen

Per 1 januari jl. hebben wij het reparatie- en klachtenonderhoud van Wonen Wateringen overgenomen. Wij hebben hiertoe in december een overeenkomst ondertekend. Wonen Wateringen zal op dit gebied zelf niets meer uitvoeren. Nu wij iets meer dan twee maanden verder zijn zullen wij in deze nieuwsbrief schetsen wat deze overeenkomst in de praktijk in houdt. Het merendeel van de reparatieverzoeken zal worden uitgevoerd door onze allround timmerman Anton Schaffer. Anton wordt ingepland door een gezamenlijke digitale planning. Die is voor zowel Wonen Wateringen als Vehoec Aannemers gemakkelijk te beheren. Tijdens de uitvoering van de gevraagde reparatieverzoeken zal Anton andere gebreken in de woning ( als het kan ) direct oppakken. Dit bespaart een later bezoek. Op deze wijze hopen Wonen Wateringen en Vehoec Aannemers het aantal reparatieverzoeken te verminderen en ook de kosten. Anton is in de wijken van Wateringen en Kwintsheul duidelijk te herkennen aan zijn kleding en zijn bus in de Vehoec Stijl, waarop ook het logo van Wonen Wateringen staat. Op deze wijze zal Anton het gezicht van ons en Wonen Wateringen zijn. 



Alle nieuwsberichten